Depend - Gel kit

                                     

Produktbeskrivning:
  Ett komplett gelekit för att bygga dina egna naglar. Med enkla steg guidas du
                                        fram till vackra naglar.


Min kommentar:   Kittet är superlätt att andända och satt som berget. Jag hade mina "gelenaglar" på 
                                  högerhanden i 10 dagar utan några problem. 

Om man gör det snyggt är det ingen som ser att det inte är gjort på salong. På bilden nedan testade jag att göra dessa naglar på Bea som är nagelbitare för att se om det även funkade för nagelbitare och ja, de
funkade kanon! :)
         
 

Pris: ca. 150:-

Betyg: 5/5
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är superlätt att greja med! :) Testade själv i somras - på mig själv dessutom, gick på ett kick!

2011-09-07 @ 22:38:00
URL: http://akjensdottir.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Haha, jag har NAGLAR!!!!! :D Tack gumsi <3

2011-09-08 @ 21:11:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Nail princess.

Var kan man köpa det, finns det på någon hemsida. Ps. Vill ha en annan beskrivning på hur man använder det typ man tar på lacket och tar sen på (Bla, bla, bla) så typ.

2011-10-11 @ 20:13:13
Postat av: Elin

Hej!

Jag har velat testa att göra egna naglar med Depends Gele Kit och halkade in på din blogg :) Jag har ganska långa naglar naturligt så jag undrar hur pass mycket man ska fila ner dem? Ska det inte vara någon "tipp" kvar av min egna nagel eller hur gick du tillväga? Var det svårt att ta bort naglarna sen (om du nu har gjort det) och vilka produkter fick du använda? Har hört att man ska använda sig av en Lösnagelremover? Tyckte du att din naturliga nagel skadades mycket efter att du använt tippar/gele osv? Tacksam för svar, du kan maila men kommentera allra helst på min blogg då det är den jag kollar varje dag :)

Kram Elin!

2011-11-05 @ 13:14:38
URL: http://elinpq.blogg.se/
Postat av: JOLINE [Hästar - Foto - Personligt]

Jag undrar samma saker som den tidigare kommentaren från "Elin"! :) Svara gärna i min blogg :)



Kram

2011-12-29 @ 16:02:45
URL: http://jolinedanielsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej!



Jag har samma gelekit hemma. Men varje gång jag bygger upp naglarna så hålls tipparna i bara någon dag, och faller av, de hålls inte alls bra :( Vad gör jag för fel? För lite lim eller?

2012-01-01 @ 09:30:02
URL: http://autumnborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0