Stärk dina naglar!

Hemligheten till mina långa och starka naglar är med hjälp av produkterna nedan. Handkräm, nagelbandsolja, vitaminer och stärkande nagellack. 

                
Handkräm: Handkräm är bra för både händer och naglar. De återfuktar och ger dig skydd. 
                      Handkräm bör användas 2 gånger om dagen gärna i samband med nagelolja.
                      Den jag använder finns att köpa från Apoteket för femtiolappen. Rekommenderas!
 
Nagelolja:  
Nagelbandsolja skyddar dina naglar och nagelband från att bli torra och skiva sig. Bör användas
                     2 gånger om dagen.
                     Den jag använder finns att köpa på Apoteket. 

Vitaminer:
 B-vitaminer hjälper hår, hud och naglar att hålla sig starka och friska.
                      Mina vitaminer heter Hårkontroll och finns att köpa på hälsokostaffärer för ca. 160:-
 
Baslack:
     Baslack skyddar dina naglar från missfärgningar. Vissa baslack stärken även dina naglar.
                     Mitt baslack som stärker naglarna heter Sally Hansen - Diamond strength instant nail hardener och
                     finns att köpa på Åhlens för 100:- 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du gör allt detta två gånger om dagen, gör du det då över ditt nagellack? Eller måste du ta bort lacket innan?

2011-05-19 @ 18:44:32
Postat av: Felicia

Jag älskar din blogg, Du gör sjukt snygga naglar <3

2011-05-19 @ 19:35:43
Postat av: Louise

bara ett tips från en nagellacksälskare till en annan, är att köpa nagellack på ebay. sjukt billigt! samma nagellack som ovan finns för ca:30 kr! dom har verkligen allt och lite till, blev själv förvånad när jag klickat hem 8 sally hansen nagellack för kanske 250 kr.

2011-05-19 @ 22:28:01
URL: http://detstoraallvaret.blogg.se/
Postat av: Saga Gustafsson

Heej du gör jätte snygga naglar undrar om du

har några på hur man gör dom? själv har jag provat att göra med tandpetare men det funkar inte så jätte bra...

2011-12-29 @ 20:33:41
URL: http://sagiigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0