Lush - Big Schampo

Lush - Big är ett volymschampo gjort på bl.a. havssalt, sjögräs, kokosnötsolja, citron- och limejuice.

Jag brukar använda detta schampo efter att ha använt mycke produkter i mitt hår som hårspray och vax. Det rensar ut alla produkter som finns i håret p.g.a konsistensen. Den är tjock med bitar av havssalt i sig och funkar som peeling gör för huden. Den ger även lite volym och glans. 

Big finns att köpa på nån av Lush's butiker eller på deras hemsida för 139 kr.





Visst ser den lite läskig ut? ^^

 
 


Kommentarer
Postat av: Lottis!

Fniss, om jag använde det här schampot skulle jag se ut som en stor hårboll xD

2011-04-08 @ 20:09:17
Postat av: Fröken Nål

Haha! De tror jag med xD

2011-04-08 @ 23:32:21
URL: http://frokennal.blogg.se/
Postat av: C

Jag minns det där läskiga schampoo't... :X

2011-04-28 @ 23:07:15
URL: http://onlyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0