Hemma!

Nu är jag hemma igen efter den grymma festivalen Rock for Moc. Vilken otroligt upplevelse det har varit!
Jag ville inte åka hem igår. Men väl hemma inser jag vilken upplevelse det har varit. Fick träffa flera av mina underbara bloggläsare, träffat nya vänner, konserter i mängder, fick träffa killarna i Crashdîet och självklart har det målats naglar!  



Jag vill tacka de 72 personerna som kom till mig och fick sina naglar målade. Vilka kanontjejer och killar ni är som stod i en timmtals lång kö genom stekande sol och spöregn för att komma fram till mig! Ni är helt underbara! 
Jag kommer självklart att lägga upp bilder från festivalen i ett senare inlägg med naglar och annat smått och gott.

Jag vill även tacka Rock for Moc för att jag fick komma till Finnåker och vara en del i festivalen. Det har varit en otrolig upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Tack!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv och hoppas vi ses igen !

2011-06-21 @ 10:39:52
Postat av: EnAmaaaanda

Sv: Tack så hemskt mycket! Gillar dina naglar också :)

2011-06-21 @ 11:20:38
URL: http://nailsbyenamaaaanda.blogg.se/
Postat av: Miljana

Asså kan du fatta att du är bäst! <3

När jag började följa din blogga har jag oxå börjat med naglar! :) Fast jag får IG om det är betyg ;) Du får nog JMVG = Jättemycket väl godkänd! Om jag har stavat rätt nu ;) <3

2011-06-21 @ 20:18:22
URL: http://miljana.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej! Jag skulle vilja veta vad man kan göra för att få starkare naglar? Sen så den del av naglarna som inte sitter vid hyn utan "sticker ut" så är inte lika vitt som resten av det där vita, vad beror det på och vad kan jag göra åt det? Tacksam för svar :))

2011-06-22 @ 16:30:13
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle vilja veta vad man kan göra för att få starkare naglar? Sen så den del av naglarna som inte sitter vid hyn utan "sticker ut" så är inte lika vitt som resten av det där vita, vad beror det på och vad kan jag göra åt det? Tacksam för svar :))

2011-06-22 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0