Lush - Lemony Flutter

                       
Produktbeskrivning: En maffig och tjockt krämig nagelbandscrème som också är bra för torra händer,
                                       armbågar och hård hud på fötterna. En intensivt doftande citronblandning, rik på
                                       vitaminer, som är ett måste vid varje manikyr och pedikyr!


Min kommentar:  Beskrivningen säger allt om produkten! Denna nagelbandscréme är tjock och luktar som
                                 äkta citron. Eftersom den är så tjock tar det ett tag att massera in den men den fungerar
                                 perfekt att ha över natten. Under två veckor har jag masserat in nagelbanden med denna
                                 créme innan jag ska sova. På morgonen är mina nagelband mjuka och fina och luktar
                                 färskpressad citron. 
                                 Jag rekommenderar Lemony Flutter från Lush till alla med torra nagelband.   

Pris: 99:- på Lush

Betyg: 5/5
 

Kommentarer
Postat av: Miljana

Tack för tipset ska köpa en sån! När ska du svara på frågestunden? <3

2011-08-08 @ 23:42:26
URL: http://miljana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0