Frågor & Svar - Del 1

Hur gammal är du?
Jag blir 21år i April :)

Vart bor du?
Jag bor och pluggar i Mora.

Vilken är din favoritfärg?
Svart skulle varit mitt svar men eftersom svart inte räknas som en färg så måste jag säga röd.

Har du några husdjur?
Nej, tyvärr inte. Jag kan inte ha några husdjur där jag bor mer än dammråttorna under sängen ^^

Vem är din idol?
Jag kan inte säga att jag har nån idol precis.   

När blev du intresserad av naglar?
När jag var liten hade jag alltid mina naglar målade och de har hållt i sig. Men jag började inte med nail art förrens 1.5år sen :)

 

Vilka bloggar läser du?
Bloggen jag följer konstant är Scrangie's. Denna tjej från USA ligger alltid steget före med vilka nagellack som kommer ut.

Starta lite tävlingar kanske?
Det är inte lätt för en fattig student att ha tävlingar. Hihi! ^^ Men snart fyller bloggen 1år så nånting borde fixas tills dess :)

Skulle du kunna tänka dig bli nagelteknolog? Eller om det fanns ett jobb där man bara designade på folks naglar utan akryl och gele?
Ja, jag skulle helt klart kunna tänka mig det. Som ett extrajobb utanför klädskapandet :)



Kommentarer
Postat av: ilenna

nemen, svart är ju visst en färg ;)

2012-01-24 @ 01:55:01
Postat av: Ida Bernhardsson

Hej vill du ha ett länk bytte med mig jag har 100-200 läsare svara på min blogg

2012-04-13 @ 13:53:01
URL: http://idabs.bloggplatsen.se
Postat av: Ylvali

Jag bor också i Mora!

2013-01-22 @ 07:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0