Sally Hansen - Diamond shardener trength instant nail

Sally Hansen - Diamond shardener trength instant nail är min räddare i nöden. Förut hade jag korta naglar som gick av och delade sig men detta lack har hjälpt mina naglar att växa sig starka och långa.

Det är ett genomskinligt lack som stärker naglarna. De ger ett omedelbart resultat samtidigt som de täcker över ojämnheterna. Produkten sägs innehålla riktiga diamantpartiklar som ska ge en så kallad exklusiv förstärkande Micro-Diamant formula som gör naglar starka. Lacket torkar snabbt och jag brukar använda detta som ett baslack.

Om jag måste säga nånting negativt om denna produkt så är de förpackningen. Den är matt grå och inte genomskinlig vilket gör de svårt att se hur mycke de finns kvar av lacket men förutom de så är detta en kanonprodukt! Finns att köpa på Åhlens, Kicks och likande stället för en hundring ^^ 


Kommentarer
Postat av: Jennzor

Gillar denna idé :D

2011-03-14 @ 00:04:29
Postat av: Susanne:-)

Fröken Nål, det där låter som en jätte bra ide.

2011-03-23 @ 07:19:24
Postat av: Lina

Diamond strength är min lilla favvo oxå :) super bra!

2011-04-23 @ 14:21:53
URL: http://riotinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0