Frågor & svar


Skulle du kunna göra en tävling?
Jag har funderat på det. Måste bara lista ut nått bra först ;)

Vem gör din bloggdesign?
Jag har gjort den själv.

Hur har du gjort headern?
Jag gjorde den i Photoshop.

Vilken mascara använder du?
Jag använder Maybelline - The Colossal Volum' Express.

                                            

Har du nått tips på hur jag kan sluta bita på naglarna?
Gå på Apoteket och köp Stopp-och-väx. Det gör att dina naglar smakar illa och efter de vill du inte bita på dom.

Är du höger eller vänsterhänt?
Högerhänt.

Är det svårt att fixa naglarna med den odominanta handen?
Ja, det är de verkligen. Speciellt om man vill att de ska vara perfekt xD

Har du några tips så hur man lättast gör för att inte få lack runtom nageln?
Ta tid på dig och träna så går det tillslut :)

Vart köper du dina nagellack?
Jag köper dom nästan alltid i butik.

                                          

Kan du inte visa en tutorial varje gång du målar naglarna?
Att göra en tutorial tar otroligt lång tid. Viljan finns men inte tiden, tyvärr. Men jag försöker verkligen så gott jag kan! :)
         
Hur stärker jag mina naglar?
Vitaminer, handkräm, nagelolja och stärkande lack. Du kan läsa mer om detta genom att klicka här. Andra tips om hur du sköter dina naglar hittar du under kategorin nagelvård :)

Hur länge har du målat nageldesigner?
Sedan hösten 2010.

Kan du ge tips på en bra nagelfil?
Glasfil från Depend. Dom är kanon!

Vart har du köpt dina Konadprodukter?
Jag köpte dom på nelly.com :)

Köper du saker på ebay?
Jag gjorde det faktiskt för första gången igår :D

Kan du göra pacman-naglar ?
Jadå! De står på min lista ;)

Vart har du köpt applikatorn till dina rhinestones?
Den fick jag med när jag köpte mina rhinestones. Men det finns andra saker i hemmet man kan använda som funkar lika bra. Säg till om du vill ha ett inlägg om detta :)


Kommentarer
Postat av: Everlasting

Jag har varit extrem nagelbitare hela mitt liv. Jag försökte allt, även stopp-och-väx. Problemet med stopp-och-väx var att jag helt enkelt stod ut med smaken och skrapade av lacket med tänderna och fortsatte på så vis bita. Men så för två år sedan sa det knäpp i hjärnan och så lade jag helt enkelt av. Bara sådär. Men det hjälpte att jag lade ner en massa tid på perfekt lack för då ville jag inte förstöra det genom att bita. Så det kanske är tricket?

2011-07-01 @ 22:11:12
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0