Förberedelser inför Rock for Moc

Som ni vet kommer jag ha en workshop under festivalen Rock for Moc (www.rockformoc.com) 17-19 juni. Där kommer jag måla nageldesign på festivalbesökarnas naglar helt gratis! Så idag har jag fixat all material.
30 nagellack, 10 glitterlack, 3 hjul med rhinestones och andra roliga dekorationer. Åh! Jag längtar verkligen :D 

           

De första banden inför Rock for Moc är nu klara. De banden jag ser mest fram emot är självklart Crashdïet och Seventribe! Vi får se om jag lyckas måla nån av dessa sköna killars naglar ;)
           
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du alla nagelsakerna gratis?

och får du behålla som efteråt?:D

2011-05-31 @ 20:29:49
Postat av: tess

Hejsan!

Super bra blogg, gillar den massor och får en del inspration på hur ja ska måla dom.

Ja undrar om hur man sätter fast en hel lösnagel ingen som är köpt på H&m eller kicks. Utan sånna som på länken http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8799&art=5556437

Använder man nagel lim o sätter ditt dom? behöver man en sådan Uvlampa också? vet du hur man gör?

Är tacksam för svar och undrar om du kan skriva svaret här i din blogg??

ha en bra dag / Tess

2011-06-01 @ 00:23:44
Postat av: Alicia :)

coolt! :D

2011-06-01 @ 15:26:32
URL: http://aliciaahs.blogg.se/
Postat av: Ellinor

sv; Najjzz! Jag ska tvinga dit mina kompisar c:

haha, ska se till att inte fixa mina egna naglar, bara för att (A) Annars hade jag nog gjort det ;$$

2011-06-01 @ 16:22:56
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se/
Postat av: Emma

Skoj! :D

Du skulle inte kunna lägga ut bilder på alla naglar du målar sedan? Som man kan ta som insperation & så? :3

En fråga bara, har du något tips på någon annan bra nagelblogg? :D Älskar din!

2011-06-01 @ 19:08:18
Postat av: Felicia

Roligt! :)

2011-06-01 @ 20:25:17
Postat av: Melody

Att få lacka Martins Sweets naglar skulle troligen ta död på mig. D:

Så gudomligt vacker man!

2011-06-02 @ 16:59:39
URL: http://melodymarvelous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0