Nail art tutorial - French manicure


Du behöver:
Vitt lack
Rosatonat lack
Klarlack
Tejp
                                                 
          Börja med att grunda nagel           Nu ska tippen målas. Tycker du             Måla den vita tippen, dra av  
          med ett grundlack som är              de är svårt att få raka sträck                     tejpbiten och klarlacka. Klart! 
          rosatonat.                                          kan du sätta på en tejpbit
                                                                      som mall när du målar.

                                                
    Vill du har en mer böjd linje men tycker det är svårt att måla? Då kan du också använda tejp som en mall!   
    Dra av en tejpbit och klipp den rundad så har du en perfekt mall! :)
 

Kommentarer
Postat av: Copyes

Har gjort franskmanikyr nu :>. Fast gjorde det igår xD.

2011-06-02 @ 10:22:15
URL: http://redigeraren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du göra en nageldesign med temat sommar? :)

2011-06-02 @ 10:40:36
Postat av: Rebecka

Sv: har tänkte att göra det men ska lägga ner denna blogg och skriva på min privata blogg där kommer jag lägga upp bilder :D min privata blogg är www.lovefashionfriends.blogg.se

2011-06-02 @ 15:43:39
URL: http://devilorangel.blogg.se/
Postat av: saggos

Jag gjorde fransk manikyr igår för jag hade mallar från ett nailartistkit.

2011-06-03 @ 09:16:52
URL: http://saggos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0